Известие

Collapse
No announcement yet.

вентилатор климатроник алфа 166 2005 година

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от uricatoli Покажи съобщение
    Отворих и ги гледах.. обаче го свързвам и с друго.. Понеже колата и беше паднал и го оставих да се зарежда в един сервиз и сега съм временно с 44амперов.. когато гася фаровете и паля няма проблеми.. А като си паля на пуснати фарове тогава не иска да тръгне..
    99% съм сигурен, че не тръгва винаги заради по-слабия акумулатор.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Тия "майстори" дето са ти говорили за реостат, не са виждали вентилатор на 166 - ца.
      Няма такова нещо тук. Моторът е безчетков и регулаторът е вграден в него.
      Както ти каза колегата, свали пласмасата при дясната чистачка и под нея ще видиш клапата за рециркулация а под нея - мотора. На буксата на мотора има 2 дебели проводника и 3 тънки. Единият от дебелите би трябвало да е червен. На него трябва да има +12V, когато колата е на контакт. Ако ги има, намери управлението на климатика. Намира се под ICS - а и представлява черна пластмасова кутия. До нея се достига, като се свали панела около скоростния лост и (мисля че) този на самия ICS.
      Ето снимка на мястото (управлението е посочено от стрелката):

      Та като стигнеш до управлението, му изключи буксите. При тази ситуация дай на контакт и ако развърти мотора на макс., проблемът най-вероятно е в самото управление на климатика.
      Ако не развърти, 70% е сигурно, че моторът е заминал. Казвам 70%, защото съм чувал за версии при които моторът не развърта при откачване от управлението.
      благодаря ти колега ще проверя първо управлението по лесно ми се вижда и ще ти кажа резултата.а с диагностика може ли да се установи проблема?

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от misho82 Покажи съобщение
        благодаря ти колега ще проверя първо управлението по лесно ми се вижда и ще ти кажа резултата.а с диагностика може ли да се установи проблема?
        Мисля, че не може. Най-много диагностиката да ти каже, че вентилаторът не работи. Нищо повече.

        Но това, ти вече го знаеш


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Мисля, че не може. Най-много диагностиката да ти каже, че вентилаторът не работи. Нищо повече.

          Но това, ти вече го знаеш
          проблема при мен беше в релето на вентилатора смених го и се оправи всичко,странно е че и ел седалките са свързани към това реле

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от misho82 Покажи съобщение
            проблема при мен беше в релето на вентилатора смених го и се оправи всичко,странно е че и ел седалките са свързани към това реле
            Някой нещо е кръжочничил. Отоплението на седалките не е на това реле. Захранването на моторите им не минава през реле.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Някой нещо е кръжочничил. Отоплението на седалките не е на това реле. Захранването на моторите им не минава през реле.
              може и някой да се е правил на майстор,може в италия още.като замених изгорялото реле вентилатора на климатроника заработи,както и ел седалките

              Comment


              • #22
                Тъй като това е често срещана причина затова да не работи вентилаторът, качвам снимка с местоположението на въпросното реле:



                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Преглеждайте и гнездото дето влиза това реле че аз там го ядох
                  ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщение
                    Преглеждайте и гнездото дето влиза това реле че аз там го ядох
                    какво имаш напредвид какви ядове си имал

                    Comment


                    • #25
                      Вчера аз оправих моя вентилатор. 3 дена не тръгваше и след като проверих бушоните и управлението под ICS-а се бях отчаял вече. Тръгнах да свалям вентилатора и като махнах всички пластмаси под чистачките останах втрещен. Имаше няколко кабела , който в миналото явно са били преправяни и вързани без изолация. Съответно греели и стопили всичко около тях. От там нови кабели, вързах ги с лустър клеми и изолирах наново де що имаше кабел. Резултат - перфектно работещ вентилатор. Та..погледнете и там какво се случва

                      Comment


                      • #26
                        Беше затопено гнездото на бушона големия за климатика в двигателния отсек Преди да открия проблема човърках релето и се заблудих че сменях неговото гнездо
                        ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                        Comment

                        Working...
                        X